Thursday, June 21, 2018

අන්තර්ජංජාලෙ කතාවක්

මේ කතාව ලියන්නේ කිසිවකුගේ  ඕපාදූපයක් බෙදාගන්නට තියෙන ආසාවකට නොවේ. මෙයින් යමක් උකහාගන්නට - ඉගෙනගන්නට - යම් කෙනෙකුට හැකිවේ යයි සිතන නිසා ය.


ඇය මට හමුවන්නේ මෙයට වසර තුන හතරකට පෙර අන්තර්ජාලයේදී ය. වයස 40ක පමණ වූ මනා පෙනුමකින්ද යුත් මේ කාන්තාව ජීවත් වූයේ එංගලන්තයේ එක්තරා නගරයක ය. සිය විවාහයෙන් දික්කසාද වී සිටි ඇයට සාමාන්‍ය මට්ටමේ ස්ථිර රැකියාවක්ද වූ අතර ඇගේ එකම දියණියද රැකියාවක නිරතව සිටින බව ඈ කීවා ය. ඉඳහිට දවසක අන්තර්ජාලයේ සිට මා ඇමතූ ඈ එක් දිනක් හෙළි කළේ තමාට ශ‍්‍රී ලංකාවේ පෙම්වතෙක් සිටින බව ය. තමා කිසි දිනෙක හැබැහින් දැක නැති ඒ තරුණයා ඇයට වඩා අවුරුදු 15කින් පමණ බාල වයසක සිටින නමුත් ඒ වයස් පරතරය කිසිම ආකාරයකින් ඔවුන්ගේ ආදරයට බාධාවක් නොවන බව ද ඈ කීවා ය. ඉතින් මම මේ කතා අසා සිටියා විනා අදහස් කියන්නට නොගියෙමි.


එක් දිනෙක ඇගෙන් පණිවිඩ කීපයක්ම එක දිගට ලැබුණි.


”අනේ ඉක්මණට මට කතා කරන්න.. මං ලොකු කරදරයක ඉන්නෙ” ඇගේ පණිවිඩ වලින් කියැවුණේ එවැනි කතාවකි.


”මට දැන් මැරෙන්න තමයි වෙලා තියෙන්නෙ” ඈ කීවාය.


”කලබල නොවී වුණ දේ කියන්න” මම කීවෙමි.


”අනේ මං සැරින් සැරේ මගේ බෝයිෆ්‍රෙන්ඞ්ට මෙහෙන් තෑගි යවනවා.. ඉල්ලපුවහම සල්ලිත් යවනවා.. සති දෙකකට ඉස්සෙල්ල එයාට අලූත්ම ස්මාට්ෆෝන් එකක්  ඕනෙ කියලා එව්වා.. මං ගිය සතියෙ ඒක එයාට යැව්වා.. අද එයා කොමියුනිකේෂන් එකකට යනවා කිව්වා ඒකට සිම් එකක් දාගන්න.. ඉතින් එයා ඒ කොමියුනිකේෂන් එකේ ඉඳන්ම ඒ ෆෝන් එකෙන් මට කතා කළා.. මට ලොකු සතුටක් ආවා.. එයා මට ”බායි” කියලා කෝල් එක නැවැත්තුවට ඒක කට් වුණේ නැහැ.. එනත ඉඳන් එයා කොමියුනිකේෂන් එකේ කෙල්ල එක්ක කතා කළ දේවල් ඔක්කොම මට ෆෝන් එකෙන් ඇහුණා..” කාන්තාව කතාව නවත්තා හඬන්නට ගනියි.


”එයා කිව්වා මේ ෆෝන් එක එව්වෙ එංගලන්තෙ ඉන්න ගෑණියෙක් කියලා.. ඒ ගෑනිව අල්ලගෙන ඉන්නෙ කොහොම හරි එංගලන්තෙට පැනගන්න කියලත් කිව්වා.. සැරින් සැරේ ඒ ගෑනිගෙන් එක එක් දේවල් ගෙන්නගන්නව කියලත් කිව්වා.. අනේ බලන්න මං පුදුම බේරිල්ලක් නේද බේරුණේ කියලා? තව පොඞ්ඩෙන් මං මේ කපටියට අහුවෙන්න නේද ගියේ..” ඈ යළිත් හඬයි. ”.. ඒත් මට දැන් කියන්න බැරි තරම් දුකයි.. මං එයාට කොයිතරම් ආදරේ කලාද කියල මං විතරයි දන්නෙ.. මට දැන් මැරෙන්න හිතිල තියෙන්නෙ”


මම මට හැකි පමණින් ඒ කාන්තාව අස්වැසුවෙමි. මැරෙනවාට වඩා ජීවත්වීමේ යහපත ගැනත් කපටියකුගෙන් බේරීමේ වාසනාව ගැනත් මා දන්නා වචන යොදා ගනිමින් කියා දුන්නෙමි. කාන්තාව යම් සැනසීමක් ලැබුණ බව පෙණුනි.


සති කීපයකට පසු නැවතත් අර කාන්තාව මා ඇමතුවා ය.


”මං ළබන සුමානෙ ලංකාවට යනවා” ඈ කීවා ය. ”මං  අරයව බඳිනවා.. මට එයාව අමතක කරලා ඉන්න බැහැ”


ඉතින් මට කියන්නට යමක් ඉතිරි නොවී ය. ඇය ලංකාවට යන්නට ඇති බවත් අර කපටි තරුණයා විවාහ කරගන්නට ඇති බවත් මා අනුමාන කරන්නේ ඇය ඉන්පසු මට කතා නොකළ නිසා ය. 


අන්තර්ජාලයේ සිදුවන්නේ ඔය වාගේ ජංජාලම ය.

1 comment:

  1. මෙයාට සිංහලත් පුලුවන්ද?

    ReplyDelete